1. Home
  2. Podrška
  3. Informacije o jamstvu
service and support

Informacije o jamstvu

Svi naši proizvodi imaju 3 GODINE JAMSTVA

BESPLATNO jamstvo putem registracije na webu osigurava vam dodatnu uslugu u slučaju bilo kakvih problema. Da biste iskoristili prošireno jamstvo, morate obaviti registraciju uređaja na webu u roku od 60 dana od dana kupnje. 

Domaći Korisnici

Poslovni Korisnici

Jamstvo

Brother Central & Eastern Europe, zastupništvo za Sloveniju, Hrvatsku i BiH, je dio grupe Brother sa sjedištem u Nagoyi, Japan. Brother posluje više od sto godina na globalnoj razini, te nudi usluge kupcima u Europi više od pedeset godina.

Ponosimo se time da ste odabrali naš proizvod. Napravili smo sve kako bismo bili sigurni da vas nikada neće iznevjeriti. Svi proizvodi Brother prolaze rigorozna testiranja te su napravljeni za dugotrajnu uporabu. Ipak, ponekad nešto naprosto krene naopako.

Kako biste vi bili bez brige, svi naši proizvodi imaju trogodišnje jamstvo s dodatnim uslugama u slučaju bilo kakvih problema. Molimo vas pročitajte donju informaciju o jamstvu.

Brother je uvijek "na vašoj strani" pružajući vam najbolju korisničku podršku.

Tako nudimo prošireno jamstvo na sve naše uređaje. Ovisno o vrsti proizvoda, a jamstvo pokriva.


ON-SITE popravak*

(*popravak na korisnikovoj lokaciji)

ili

RETURN-TO-BASE popravak**

(**preuzimanje, popravak i vraćanje uređaja korisniku)

Da biste uvažili prošireno jamstvo, uređaj mora biti registriran u roku od 60 dana od dana kupnje.

Lista proizvoda i tipova popravaka

Detaljni uvjeti i načini jamstva

Originalni potrošni materijal Brother


Ispravno korišteni Brother proizvodi pružaju izvrsne usluge. Zato preporučujemo korištenje originalnih uložaka Brother za ispisivanje bez teškoća. Brother potrošni materijal je dizajniran kako bi se postigla optimalna učinkovitost i produžio vijek trajanja vašeg uređaja.