Poruka predsjednika Brother 

Postizanje održivog društva


Globalni trend u pravcu održivog razvoja

Rujna 2015 na vrhu Ujedinjenih naroda bila je usvojena Agenda za održivi razvoj 2030. Agenda određuje ciljeve održivog razvoja od 2016. do 2030. godine (u idealnim okolnostima u svijetu) kako bi cijeli svijet stao na put održivog razvoja. Razvojni ciljevi zahtijevaju mjere za borbu protiv pogoršanju ekološke problematike kao što su globalno zatopljenje, zagađenje i gubitak bioraznolikosti.

 

Predanost aktivnom i stalnom radu

Globalna listina grupe Brother ("Globalna listina") od 1999. godine pruža temelj svim Brotherovim aktivnostima na svjetskom tržištu. U ovoj listini grupa Brother se obavezuje aktivno pomagati društvu kod postizanja održivog razvoja pomoću aktivnog i stalnog uvažavanja utjecaja svih aspekata poslovanja na okoliš. U 2010. godini je grupa Brother oblikovala moto "Brother Earth", na temelju kojeg se ubrzano trudi ispuniti postavljene ciljeve, uključujući i očuvanje biološke raznolikosti sa svojim dioničarima, koji se temelji na jedinstveni poruci "Radimo s vama za bolji okoliš."


Rezultati plana djelovanja za okoliš 2015 grupe Brother (2011–2015)

Oblikovali smo važna pitanja i postavili ambiciozne ciljeve u okviru rezultata Plana djelovanja za okoliš grupe Brother (2011–2015). Aktivno smo osvajali ekološke certifikate u ključnim zemljama, otkrivali informacije o okolišu o novim proizvodima i stalno se prilagođavali novim zakonima i drugim propisima donesenim u različitim regijama. Štitimo šumske ekosustave i oceane na više od 100 lokacija širom svijeta, uključujući 43 objekte grupe Brother. Što se tiče smanjenja emisije CO2 je proizvodnja izvan Japana postigla srednjoročne ciljeve za fiskalnu godinu 2020. (1. travnja 2020-31. ožujka 2021.), i počela aktivno raditi u područjima 1, 2 i 3. Kontinuirani napredak rezultat je suradnje s dioničarima.

 

Jamčenje duge i uspješne budućnosti

U ožujku 2016. grupa Brother je oblikovala Srednjoročnu poslovnu strategiju "CS B2018"  koja se temelji na Globalnoj listini grupe Brother kao načrtu za postizanje srednoročne i dugoročne poslovne vizije, Global Vision 21. Pojačat ćemo naše aktivnosti kako bi ispunili Plan djelovanja na okoliš Brother 2018 (2016–2018) (smjernice aktivnosti za zaštitu okoliša za CS B2018) i dodatno povećali vrijednost Brothera kao marke kojoj kupci mogu vjerovati. Želimo biti tvrtka s dugogodišnjom, uspješnom budućnošću i ponosnim zaposlenicima.

Brother Industries, Ltd.
Izvršni direktor i predsjednik
Toshikazu Koike

Socijalna i etička politika

Brother je ponosan na svoje poštene i ugledne poslovne prakse koje se temelje na povjerenju i poštenju. Naša moralna politika i interna Globalna listina grupe Brother upravljaju našim odnosima s interesentima kako bi se osigurala globalna konzistencija naših odluka, postupaka i ponašanja i održao moto "Na vašoj strani" u svemu što radimo.

Pročitajte cijelu Socijalnu i moralnu politiku

Politika zaštite okoliša

Brother se stalno trudi smanjiti utjecaj na okoliš i povećati održivost poslovanja. Utjecaj na okoliš uzima se u obzir u svakoj fazi životnog ciklusa proizvoda, od dizajna, razvoja i proizvodnje do korištenja, odlaganja i recikliranja.

Pročitajte cijelu Politiku zaštite okoliša