1. Home
  2. Poslovna rješenja
  3. Zahtjev za pomoć
Ikona pisača ikona e-pošte ikona ključa za matice

Primite pomoć izravno s upravljačke ploče u 3 koraka

Za bolju kontrolu performansi uređaja možete zatražiti tehničku pomoć izravno s početnog zaslona višenamjenskog uređaja.

Zahtjev za pomoć je usluga tvrtke Brother koja omogućuje vašem IT-administratoru ili pružatelju IT-usluga jednostavno uklanjanje problema. Na upravljačkoj ploči kliknite ikonu "Zahtjev za pomoć" i cjelovito dijagnostičko izvješće već će se generirati i automatski poslati vašem IT-administratoru.

Kako može Zahtjev za pomoć koristiti vašem poslovanju?

Ikona  sivog sata

Ušteda vremena

Brzo i učinkovito dijagnosticirajte tehničke probleme na vašem uređaju.

Ikona sivog dokumenta

Dijagnostički izvještaj

 Vaš IT-administrator imat će sve potrebne informacije već na početku procesa rješavanja problema.

Ikona rukovanja

Centralizirana podrška

Pojednostavite IT-podršku imajući sve pod jednim krovom.

Do Zahtjeva za pomoć u 3 jednostavna koraka

Dodirni zaslon Brother višenamjenskog uređaja s popisom usluga

1. Odaberite "Zahtjev za pomoć"

Dodirni zaslon Brother višenamjenskog uređaja unesi kontakt e-adresu

2. Unesite svoje podatke

Dodirni zaslon na Brother višenamjenskom uređaju s porukom Završeno

3. Zahtjev se automatski šalje vašem pružatelju usluga

Često postavljana pitanja (FAQs)

Zahtjev za pomoć omogućava vremenski i troškovno učinkovit način pružanja praktičnih informacija i savjeta u vezi s Brother uređajem sa strane administratora sustava ili servisnih partnera. Zahtjevi za tehničku pomoć generiraju se izravno iz izbornika vašeg uređaja spojenog na mrežu Brother i automatski se e-poštom šalju vašem administratoru sustava ili odabranom servisom partneru.

Ako niste sigurni o kriterijima ili kompatibilnosti, preporučujemo da kontaktirate Brotherovog prodavača ili zastupnika.

Ako je Brother postojeća ili najprikladnija opcija ispisa i ako Usluga upravljanja ispisom (MPS) ne ispunjava sve vaše zahtjeve. Brotherovo rješenje Zahtjev za pomoć povezuje vaše poslovanje s odabranim pružateljem tehničkih usluga.

Zahtjev za pomoć radi samo s kompatibilnim uređajima koji su aktivirani ovom značajkom. Za aktiviranje Brother usluga potreban vam je licenčni ključ za sljedeće uređaje: DCP-L5500DN, MFC-L5700DN, MFC-L5750DW, DCP-L6600DW, DCP-L6800DW(T), MFC-L6900DW(T), DCP-L8410CDW, MFC-L8690CDW, MFC-L8900CDW

.
Nije potreban dodatni hardver. Nakon što se informacije o prodavaču unaprijed programiraju u uređaj, uspostavlja se dijagnostički postupak

Da. Zahtjevi upućeni administratoru sustava ili servisnom partneru putem e-pošte šalju se sigurno korištenjem SSL-a ili TLS-a.

»Zahtjev za pomoć« ikona je dodana izborniku Usluge na početnom zaslonu višenamjenskog uređaja. Svaki zahtjev za tehničku pomoć uključuje popis grešaka i dodatne dijagnostičke informacije, pružajući potrebnu razinu detalja za učinkovito rješavanje problema s uređajem.
Besplatno preuzimanje softvera Brother Software License Management najbolji je način za aktiviranje značajki kupljenih rješenja. Da biste aktivirali rješenje Udaljena upravljačka ploča pošaljite uređaju važeću licenčnu datoteku Više informacija možete pronaći ovdje.

Zainteresirani ste za Zahtjev za pomoć i želite saznati više? Ispunite obrazac u nastavku i naši će stručnjaci odgovoriti na sva vaša pitanja.

Pogledajte naše Uvjete i načine.

Vaše će informacije biti obrađene u skladu s našom Izjavom o privatnosti