1. Home
  2. Podrška
  3. Informacije o jamstvu
  4. Uvjeti jamstva i internetna registracija

Jamstvo Brother

Uvjeti i odredbe

1) Uvjeti

Zahtjev za jamstvo uključuje uvjet da sve radove na održavanju i usluge, kao što je opisano u uputama za upotrebu određenog proizvoda, obavlja ovlašteni servis - ovlaštene radionice Brother servisnog partnera. Osim toga, potrebno je uzeti u obzir sve savjete u uputama za upotrebu, posebno s obzirom na pravilno funkcioniranje proizvoda. Nadalje, proizvod mora uvijek koristiti originalni Brother potrošni materijal. U suprotnom, to bi moglo predstavljati odricanje od jamstva.

2) Registracija

Registrirajte Brother proizvod u roku od 60 dana od dana kupnje na web stranici www.brother.hr/register, kako bi vam se osiguralo prošireno jamstvo iz dvije na tri godine od dana kupnje. To je dobrovoljna promotivna usluga koju nudi Brother u Republici Hrvatski i podliježe obveznom registracijom proizvoda.

3) Usluge

Ova registracija proširuje opće jamstvo Brother i nudi dvije različite vrste jamstvenog servisa, ovisno o proizvodu koji ste kupili:

 

Popravak/zamjena kod kupca (On-Site):

  • Ova usluga će zamijeniti uobičajeno Brother jamstvo za određeni Brother proizvod. Produljenje jamstva uključuje popravak oštećenog hardvera koji se spominje u uobičajenom Brotherovom jamstvu, na adresi kupca u roku od tri godine od datuma kupnje. Lokalizacija i popravak nedostataka su ograničeni na registrirani i prijavljeni Brother proizvod. Izričito isključena je lokalizacija i popravak grešaka na povezanim sustavima.
  • U slučaju lošeg djelovanja, kupac se mora obratiti ovlaštenom Brother servisu koji je naveden u uobičajenom Brother jamstvenom listu. Ako uklanjanje nedostataka po prvim procjenama nije moguće, Brother će predložiti popravak na licu mjesta ili zamjenu. Odluka da li se vrši popravak ili zamjena donijet će se od strane Brothera. Zamijenjeni dijelovi ili proizvodi prenose se u vlasništvo Brothera.
  • Telefonski odgovori će se provesti odmah, s mogućnošću za daljnje upite u razumnom roku. Pod uvjetom da je kupac u dometu, posjet će se izvršiti na licu mjesta, po prethodnom dogovoru u roku od 24 sata i ako se kupac nalazi unutar ovlaštenog Brotherovog servisa, odnosno 48 sati van područja. Brother za ove prednosti ne pruža jamstvo.
  • Jamstvo na licu mjesta vrijedi samo u zemlji kupnje Brother proizvoda.
  • Klijent omogućuje Brotheru vrijeme potrebno za popravak. Ako kupac to odbije, Brother nije dužan izvršiti popravak u jamstvenom roku. Usluge koje nisu uključene u okviru ovog sporazuma su: potrošni materijal, čišćenje proizvoda i dijelovi koji se prirodno troše. Brotherovi ovlašteni serviseri popravit će samo one kvarove koje pokriva uobičajeno Brother jamstvo.

Popravak u ovlaštenom servisnom centru:

  • Usluga uključuje podizanje i vraćanje hardvera koji je naveden u uobičajenom Brother jamstvu. To uključuje i popravak kvarova u ovlaštenom Brother servisu u roku od tri godine od datuma kupnje hardvera. Lokalizacija i popravak kvarova su ograničeni na određen upisan Brother proizvod. Izričito isključene su lokalizacije i popravak kvarova na povezanim sustavima.
  • U slučaju lošeg djelovanja, kupac se mora obratiti ovlaštenom Brother servisu, koji je naveden u nastavku, za prijavu kvara. Ako uklanjanje nedostataka po prvim procjenama nije moguće, Brother će predložiti popravak na licu mjesta.
  • Sporazum o usluzi uključuje besplatno preuzimanje neispravnog hardvera na licu mjesta, troškove slanja Brotherovoj ovlaštenoj jedinici za popravak nedostataka, kao i vraćanje popravljenog hardvera klijentu. Brotherovo ovlašteno servisno osoblje popravit će samo kvarove pokrivene uobičajenim Brother jamstvom. Ako popravak neispravnog uređaja nikako ne dolazi u obzir, Brother ima mogućnost zamjene neispravnog hardvera s novim. Odluka o popravku ili zamjeni donijeti će Brother. Zamijenjeni dijelovi ili proizvodi prenose se u vlasništvo Brother. Usluge koje nisu uključene u ovaj sporazum su: potrošni materijal ili dijelovi koji se prirodno troše, čišćenje proizvoda, instalacija hardvera i/ili softvera, te konfiguracija.
  • Klijent omogućuje Brotheru vrijeme potrebno za popravak. Ako kupac to odbije, Brother nije dužan izvršiti popravak u jamstvenom roku. Brother je odgovoran za kvarove ili nedostatke u kvaliteti koji su izričito zajamčeni. Brother nije odgovoran za gubitak podataka. Naknada za financijski gubitak, na primjer kod zastoja proizvodnje, je ograničena na vrijednost kupovne cijene upisanog proizvoda. Sve ostale obveze izričito su isključene iz kolektivnog ugovora.

4) Ograničenje odgovornosti

Ovo jamstvo izričito isključuje sljedeće stavke i zadatke:

  • Potrošni materijal;
  • Značajke i funkcije programa koje nisu u vlasništvu Brother;
  • Redovito održavanje i popravak odnosno zamjenu dijelova zbog uobičajenog trošenja;
  • Oštećenje proizvoda ili kvarove koji smanjuju kvalitetu ispisa s upotrebom potrošnih proizvoda čija kvaliteta je van naše kontrole;
  • Štetu kao posljedicu zloupotrebe ili pogrešne upotrebe proizvoda. Korištenje proizvoda mora biti u skladu s opisom u korisničkom priručniku;
  • Bilo koji kvar uzrokovan nepridržavanjem uputa Brother ili neusklađenosti s postupcima za pravilno održavanje;
  • Instalaciju ili upotrebu proizvoda na način koji nije u skladu sa sigurnosnim i regulatornim standardima u zemlji u kojoj se koristi;
  • Štetu koja je nastala kao posljedica intervencije neovlaštenog servisnog osoblja ili samog korisnika;
  • Štetu u prometu kao posljedicu nepravilnog pakiranja (preporučujemo da zadržite originalnu ambalažu za mogući transport proizvoda);
  • Slučajnu štetu i štetu uzrokovanu udarom groma, vode, vatre, nepravilne ventilacije ili bilo kojih nerazumnih uzroka koje Brother ne može kontrolirati
  • Brother nije odgovoran za gubitak podataka. Naknada za financijski gubitak, na primjer kod zastoja proizvodnje, je ograničena na vrijednost kupovne cijene upisanog proizvoda. Sve ostale obveze izričito su isključene iz kolektivnog ugovora.

5) Troškovi

Pri izvođenju popravaka u jamstvenom roku, tvrtka Brother pokriva sve troškove na toj osnovi, a osobito troškove obavljanja posla na popravak, rezervne dijelove potrebne za pravilno funkcioniranje proizvoda, kao i promet proizvoda do i od radionice, ovisno o vrsti jamstva koju pruža ovlašteni servisni partner tvrtke Brother.

6) Zahtjev za jamstveni popravak

Ovo jamstvo se može provoditi uz predočenje izvornog dokaza o kupnji proizvoda. Trogodišnje jamstvo proizvođača na proizvod je dobrovoljna usluga tvrtke Brother, no kupac je dužan registrirati uređaj u roku od 60 dana od dana kupnje kao što je navedeno u članku 2. jamstvenih uvjeta i ako upotreba uređaja još nije došla do kraja radnog cikla koji služi kao krajnji jamstveni rok.

7) Prenosivost

Ovo jamstvo ne može se prenositi na drugu osobu.

8) Opći uvjeti

Ovo jamstvo ne utječe na zakonska prava kupca prema važećim nacionalnim pravom i pravima potrošača protiv tvrtke koja proizlaze iz ugovora o kupnji.

9) Ostvarivanje nadležnosti

Za ostvarivanje nadležnosti propisano je od strane nadležnog suda u Republici Hrvatskoj.

10) Izmjene i dopune

Sve izmjene i dopune moraju biti u pisanom obliku.

Ljubljana, 11.01.2014