
Za bolju kontrolu performansi uređaja možete zatražiti tehničku pomoć izravno s početnog zaslona višenamjenskog uređaja.
Zahtjev za pomoć je usluga tvrtke Brother koja omogućuje vašem IT-administratoru ili pružatelju IT-usluga jednostavno uklanjanje problema. Na upravljačkoj ploči kliknite ikonu "Zahtjev za pomoć" i cjelovito dijagnostičko izvješće već će se generirati i automatski poslati vašem IT-administratoru.
Brzo i učinkovito dijagnosticirajte tehničke probleme na vašem uređaju.
Vaš IT-administrator imat će sve potrebne informacije već na početku procesa rješavanja problema.
Pojednostavite IT-podršku imajući sve pod jednim krovom.
Zahtjev za pomoć omogućava vremenski i troškovno učinkovit način pružanja praktičnih informacija i savjeta u vezi s Brother uređajem sa strane administratora sustava ili servisnih partnera. Zahtjevi za tehničku pomoć generiraju se izravno iz izbornika vašeg uređaja spojenog na mrežu Brother i automatski se e-poštom šalju vašem administratoru sustava ili odabranom servisom partneru.
Ako niste sigurni o kriterijima ili kompatibilnosti, preporučujemo da kontaktirate Brotherovog prodavača ili zastupnika.
Ako je Brother postojeća ili najprikladnija opcija ispisa i ako Usluga upravljanja ispisom (MPS) ne ispunjava sve vaše zahtjeve. Brotherovo rješenje Zahtjev za pomoć povezuje vaše poslovanje s odabranim pružateljem tehničkih usluga.
Zahtjev za pomoć radi samo s kompatibilnim uređajima koji su aktivirani ovom značajkom. Za aktiviranje Brother usluga potreban vam je licenčni ključ za sljedeće uređaje: DCP-L5500DN, MFC-L5700DN, MFC-L5750DW, DCP-L6600DW, DCP-L6800DW(T), MFC-L6900DW(T), DCP-L8410CDW, MFC-L8690CDW, MFC-L8900CDW
.Da. Zahtjevi upućeni administratoru sustava ili servisnom partneru putem e-pošte šalju se sigurno korištenjem SSL-a ili TLS-a.