U ovo doba nesigurnosti, želimo da znate da se je Brother obavezao pružanju izvanrednih usluga i podrške našim kupcima. Zbog situacije Coronavirus - COVID-19, očekujemo da će to utjecati i na dostupnost nekih naših usluga za korisničku podršku. Može doći do kašnjenja u komunikaciji e-poštom ili telefonskim kontaktima s našim timom. Brother aktivno surađuje s našim timom za korisničku podršku kako bi umanjili potencijalna kašnjenja. Prije svega, savjetujemo vam da koristite našu internetsku podršku, često postavljana pitanja i sadržaj za preuzimanje. Ako ne možete pronaći odgovor putem naših internetskih alata i podrške, nazovite nas ili nam pošaljite e-poštu. Ako je vaš proizvod trenutno na popravku, bit ćemo u kontaktu što prije moguće. Unaprijed se ispričavamo zbog mogućih neugodnosti i zahvaljujemo na strpljenju.
  1. Home Brother
  2. Podrška

Na vašoj strani

Tražite podršku za Brother uređaj? Trebate registrirati novi Brother uređaj ili preuzeti najnoviji softver? Samo unesite broj modela ili ga potražite dole.

Ako nema rezultata za vaš uređaj, posjetite support.brother.com ...

Znam model svog uređaja.

Pogledajte dostupnu podršku za svoj uređaj

Trebam pomoć u pronalaženju modela uređaja

Prvo ćemo vam pomoći pronaći vaš uređaj