Brother pozna izazove s kojima se susreću maloprodajni uredi. Obraditi moraju velike količine narudžbi sa svih strana uz istovremeno održavanje dobrog korisničkog iskustva.
Znamo da je svaki prodavač drugačiji, što se posebno odnosi na manje ili mikro tvrtke. Udovoljavanje zahtjevima generacije klijenata koji traže sve ‘ovdje i sada’ predstavlja jedinstveni izazov. Za učinkovit djelovanje potreban je organizirani pozadinski ured.
Brother razumije promjenjivu prirodu maloprodajnog tržišta. Kod stvaranja prilagođenih rješenja za ispis i skeniranje u maloprodajnom uredu surađujemo s partnerima.
Za precizno upravljanje zalihama pregledajte i automatski pohranite dostavnice nakon dolaska i omogućite suradnicima iz različitih odjela trenutni pristup dokumentima u procesu obrade robe.
Jednostavno ispišite narudžbe, otpremnice i račune. Toneri velikog kapaciteta, ušteda vremena i čitki visokokvalitetni dokumenti.
Uštedite vrijeme upotrebom tonera velikog kapaciteta
Osigurajte da osjetljivi podaci o klijentima ostanu povjerljivi. Pristup omogućite pomoću NFC kartice (Near-Field Communications) ili provjere autentičnosti putem PIN-a. Dokumente smije izdavati samo ovlašteno osoblje.