Detaljne upute za postavljanje proizvoda.
Priručnici za proizvode.
Često postavljana pitanja i uklanjanje greški.
Izravna veza s punom servisnom podrškom.
Za instalaciju aplikacije SupportCenter na vašem mobilnom uređaju:
1. Preuzmite aplikaciju Brother SupportCenter na App Store ili Google Play:
Za Apple uređaje (iPhone, iPad ili iPod touch)
2. Dodirnite “Brother SupportCenter” da biste instalirali aplikaciju.
Aplikacija Brother SupportCenter kompatibilna je sa sljedećim Brother proizvodima::
• Tintni pisač/faks/MFC/DCP
• Crno-bijeli laserski pisač
• Pisač u boji (laserski/LED)
• Crno-bijeli laserski faks/MFC/DCP
• Faks/MFC/DCP u boji (laserski/LED)
• Brzi pisač za zajedničko korištenje
• P-touch (PT/RL)
• Pisač naljepnica (QL/TD)
• Mobilni pisač (RJ/PJ/MW)
• Skener dokumenata
• Stamp Creator
Značajku Pronađi preko Wi-Fi možete koristiti za odabir Brother proizvoda ako je povezan s istom bežičnom mrežom na koju je povezan vaš mobilni uređaj.
• Brother SupportCenter pruža pristup informacijama o instalaciji, priručnicima za proizvode, često postavljanim pitanjima (FAQ) i savjetima za rješavanje problema.
• Brother My Supplies omogućuje vam upravljanje i naručivanje potrošnog materijala za vaš Brother uređaj (tinta ili toner).
• Brother podržava bežični ispis i skeniranje s vašeg mobilnog uređaja ili računala.
Brz i jednostavan postupak registracije
Zatražite odgovarajuće promocije unutar svog osobnog online računa Brother
Nadgledajte kupljene uređaje i aktivirajte njihova jamstva
Ažurirajte upravljačke programe na svom Brother uređaju ili preuzmite softver.
Ovdje također možete pronaći alate za popravak mrežnih veza i niz preuzimanja BRAdmin.