1. Home Brother
  2. Podrška
  3. Informacije o jamstvu
  4. Uvjeti jamstva i internetska registracija

1) Uvjeti

Zahtjev za jamstvo uključuje uvjet da sve radove na održavanju i usluge, kao što je opisano u uputama za upotrebu određenog proizvoda, obavlja ovlašteni servis - ovlaštene radionice Brother servisnog partnera. Osim toga, potrebno je uzeti u obzir sve savjete u uputama za upotrebu, posebno s obzirom na pravilno funkcioniranje proizvoda. Nadalje, proizvod mora uvijek koristiti originalni Brother potrošni materijal. U suprotnom, to bi moglo predstavljati odricanje od jamstva.

2) Registracija

Registrirajte Brother proizvod u roku od 60 dana od dana kupnje na web stranici https://www.brother.hr/support/warranty, kako bi vam se osiguralo prošireno jamstvo iz dvije na tri godine od dana kupnje. To je dobrovoljna promotivna usluga koju nudi Brother za uređaje kupljene u Republici Hrvatski i podliježe obaveznom registracijom proizvoda.

3) Usluge

Ova registracija proširuje opće jamstvo Brother i nudi dvije različite vrste jamstvenog servisa, ovisno o proizvodu koji ste kupili:

 

Popravak na korisnikovoj lokaciji (On-Site) - za poslovne uređaje:

  • Ova usluga će zamijeniti uobičajeno Brother jamstvo za određeni Brother proizvod. Produljenje jamstva uključuje popravak oštećenog hardvera koji se spominje u uobičajenom Brotherovom jamstvu, na adresi korisnika u roku od tri godine od datuma kupnje. Lokalizacija i popravak nedostataka su ograničeni na registrirani i prijavljeni Brother proizvod. Izričito isključena je lokalizacija i popravak grešaka na povezanim sustavima.
  • U slučaju lošeg djelovanja, korisnik se mora obratiti ovlaštenom Brother servisu koji je naveden u uobičajenom Brother jamstvenom listu odnosno na web stranici

    https://www.brother.hr/support/service-partners. Ako uklanjanje nedostataka po prvim procjenama nije moguće, Brother će predložiti popravak na licu mjesta ili zamjenu. Odluka da li se vrši popravak ili zamjena donijet će se od strane Brothera. Zamijenjeni dijelovi ili proizvodi prenose se u vlasništvo Brothera.

  • Telefonski odgovori će se provesti odmah, s mogućnošću za daljnje upite u razumnom roku. Pod uvjetom da je korisnik u dometu, posjet će se izvršiti na licu mjesta, po prethodnom dogovoru u roku od 24 sata i ako se korisnik nalazi unutar ovlaštenog Brotherovog servisa, odnosno 48 sati van područja. Brother za ove prednosti ne pruža jamstvo.
  • Jamstvo na licu mjesta vrijedi samo u zemlji kupnje Brother proizvoda.
  • Korisnik omogućuje Brotheru vrijeme potrebno za popravak. Ako korisnik to odbije, Brother nije dužan izvršiti popravak u jamstvenom roku. Usluge koje nisu uključene u okviru ovog sporazuma su: potrošni materijal, čišćenje proizvoda i dijelovi koji se prirodno troše. Brotherovi ovlašteni serviseri popravit će samo one kvarove koje pokriva uobičajeno Brother jamstvo.

Popravak s dostavom na servis (RTB, Return-to-base) - za  domaće korisnike:

  • Usluga uključuje zaprimanje i izdavanje hardvera koji je naveden u uobičajenom Brother jamstvu. To uključuje i popravak kvarova u ovlaštenom Brother servisu u roku od tri godine od datuma kupnje hardvera. Lokalizacija i popravak kvarova su ograničeni na određen upisan Brother proizvod. Izričito isključene su lokalizacije i popravak kvarova na povezanim sustavima.
  • U slučaju lošeg djelovanja, korisnik se mora obratiti ovlaštenom Brother servisu i prijaviti kvar. Ako uklanjanje nedostataka po prvim procjenama nije moguće, Brother će predložiti preuzimanje hardvera u servis.
  • Sporazum o usluzi uključuje besplatno preuzimanje neispravnog hardvera u servis, dok troškovi slanja Brotherovom ovlaštenom servisu za popravak, kao i vraćanje idu na trošak korisnika. Brotherovo ovlašteno servisno osoblje popravit će samo kvarove pokrivene uobičajenim Brother jamstvom. Ako popravak neispravnog uređaja nikako ne dolazi u obzir, Brother ima mogućnost zamjene neispravnog hardvera s novim. Odluku o popravku ili zamjeni donijeti će Brother. Zamijenjeni dijelovi ili proizvodi prenose se u vlasništvo Brothera. Usluge koje nisu uključene u ovaj sporazum su: potrošni materijal ili dijelovi koji se prirodno troše, čišćenje proizvoda, instalacija hardvera i/ili softvera, te konfiguracija.
  • Korisnik omogućuje Brotheru vrijeme potrebno za popravak. Ako korisnik to odbije, Brother nije dužan izvršiti popravak u jamstvenom roku. Brother je odgovoran za kvarove ili nedostatke u kvaliteti koji su izričito zajamčeni.

4) Ograničenje odgovornosti

Ovo jamstvo izričito isključuje sljedeće stavke i zadatke:

  • Potrošni materijal;
  • Značajke i funkcije programa koje nisu u vlasništvu Brother;
  • Redovito održavanje i popravak odnosno zamjenu dijelova zbog uobičajenog trošenja;
  • Oštećenje proizvoda ili kvarove koji smanjuju kvalitetu ispisa s upotrebom potrošnih proizvoda čija kvaliteta je van naše kontrole;
  • Štetu kao posljedicu zloupotrebe ili pogrešne upotrebe proizvoda. Korištenje proizvoda mora biti u skladu s opisom u korisničkom priručniku;
  • Bilo koji kvar uzrokovan nepridržavanjem uputa Brother ili neusklađenosti s postupcima za pravilno održavanje;
  • Instalaciju ili upotrebu proizvoda na način koji nije u skladu sa sigurnosnim i regulatornim standardima u zemlji u kojoj se koristi;
  • Štetu koja je nastala kao posljedica intervencije neovlaštenog servisnog osoblja ili samog korisnika;
  • Štetu u prometu kao posljedicu nepravilnog pakiranja (preporučujemo da zadržite originalnu ambalažu za mogući transport proizvoda);
  • Slučajnu štetu i štetu uzrokovanu udarom groma, vode, vatre, nepravilne ventilacije ili bilo kojih nerazumnih uzroka koje Brother ne može kontrolirati;
  • Brother nije odgovoran za gubitak podataka. Naknada za financijski gubitak, na primjer kod zastoja proizvodnje, je ograničena na vrijednost kupovne cijene upisanog proizvoda. Sve ostale obveze izričito su isključene iz kolektivnog ugovora.

5) Troškovi

Pri izvođenju popravaka u jamstvenom roku, tvrtka Brother pokriva sve troškove na toj osnovi, a osobito troškove obavljanja posla na popravak, rezervne dijelove potrebne za pravilno funkcioniranje proizvoda, kao i promet proizvoda do i od radionice, ovisno o vrsti jamstva koju pruža ovlašteni servisni partner tvrtke Brother.

6) Zahtjev za jamstveni popravak

Jamstvo se može provoditi samo uz predočenje izvornog dokaza o kupnji proizvoda. Trogodišnje jamstvo proizvođača na proizvod je dobrovoljna usluga tvrtke Brother pod uvjetom da je korisnik registrirao svoj uređaj u roku od 60 dana od dana kupnje i da uređaj još nije došao do kraja radnog cikla koji služi kao krajnji jamstveni rok.

7) Prenosivost

Ovo jamstvo ne može se prenositi na drugu osobu.

8) Opći uvjeti

Ovo jamstvo ne utječe na zakonska prava korisnika prema važećim nacionalnim pravom i pravima potrošača protiv tvrtke koja proizlaze iz ugovora o kupnji.

9) Ostvarivanje nadležnosti

Za ostvarivanje nadležnosti određen je nadležni sud u Republici Hrvatskoj.

10) Izmjene i dopune

Sve izmjene i dopune moraju biti u pisanom obliku.

Beč, 11. 1. 2014